THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Isnin, 3 Januari 2011

bogoshipda, i miss you


lirik lgu bogoshipda by kim bum soo ..

No matter how I wait I cant go
like a dummy crying, next to you
Only gave me pain, without you noticing
Are you telling me to leave?

I miss you, I miss you (or I want to see you, I want to see you)
To the point where I hate myself
I want to cry..I want to kneel down
If only everything didnt happen..

Searching the memories where I loved you crazily..
Those memories haunt me
But i cant hide from this love any longer
I shouldnt do this
But i miss you (I want to see you) to death x2

p/s: cuba la dgr lgu nie. sgt best tau.
cuba fahamkn maksud di sebalik setiap ayt nie.
hope korg smua dpt menghayatinya.

sebenarnya lgu nie tgh menunjukkn perasaan aq kpd seseorg yg aq ske, syg, minat n mybe cinta.
tp dy x pnh th perasaan aq t'hdp dy.
aq pn x berani nk bgth n biarkn saja la perasaan tu g begitu shja.
biarlah perasaan itu g dan biarlah masa yg menentuknnya.
aq yakin klu kami ada jodoh, pasti akn b'sama juga.

OMG, I MISS YOU SO MUCH. :)

0 comments: