THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Rabu, 26 Januari 2011

sehari bersama Doktor Colin


omg, percaya atau tidak semalam ayh aq telah mnjd sorang doktor yg berjaya. haha
aku kn sakit, so semalam ayh aq menjaga aq dgr sgt rapi skali.
oleh kerana ayh aku yg jga smlm aq pnya bisul da ok sikit.
tapi blom sepenuhnya sembuh k, cuma ada bekas lg n still rs pedih2 sikit.

nsb baik ayah aku cuti semalam, klu x mybe bisul aq x sembuh lg kot.
ayah aq mmg doktor yg terbaik la. smlm byk kali ayh aq ltk ubat n ltk kapas.
aku happy sgt semalam ms bisul tu da pecah. bole aq baring dgn tenang. hehe
actually aku nk ucapkn byk2 terima kasih kat ayh aq yg tersyg.

sbb klu bkn ayh aq yg jga mungkin aq still x shat lg kot.
Encik Colin@Tomis anak Aheng mmg la sorg ayh yg bertanggungjwb n yg terbaik u all.
sumpah aq x jht n nakal2 dgn ayh aq.

aku juga berjanji ble mak n ayh aq da tua nnt aku akn jga dyorg sebaik yg bole.
n tidak menghantar mereka ke umh org2 tua.
mmg ank x guna klu hantar mak n ayh g umh org2 tua!!!

sbb tu org tua2 slalu kata ibu n ayah bole jaga 10 ank, tp seorg ank blum tentu bole jaga ibu n ayh.

so pada korang yg masih ada mak n ayah jaga la dyorg sebaik yg bole.
kenang la jasa mereka. sesungguhnya mereka tidak mengharapkan apa2.
cuma kita sebagai ank curahkn la sedikit kasih syg kpd mereka n jgn sesekali melukakn aty mereka.

mak abak, nana janji akn jaga mak n abak dgn sebaik yg nana mampu.
bila nana da berjaya nana xkn pnh lupakn jasa mak n abak.
i love u mak abak n berth. muah...

0 comments: