THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 4 Jun 2011

aku x cukup kuat utk form 6

waduh2 da mlm2 pun x boleh nak tido.
anyway hi korg, jom bc sikit isi hati aq mlm nie k.huhu

kadang2 rasa terbeban sikit benda yg kat kepala nie.
aku asyik pkir yg aq nk sgt msuk U.
aq th smua org klu leh pn nak masuk U kn.
tp niat kite msuk U x sama la mbe2 sekalian.

aku x nk th la apa niat korg nak msuk U an.
sbb aq rasa niat kite sama je kot.
the important is we want to make our parent proud.

ok, sekarang nie aku da study kat form 6 n aliran undang2.
cos da k, n terbukti byk peluang cabang utk sambung stdy.
tp aq tkot aq x kuat la, pd aq form6 sgt ssh.
aku sedar klu aku msuk U lg ssh.

tp form 6 nie memerlukn aq kuat dr segi mental.
aku kena pndi sesuai kn diri dgn byk perkara, cth: ubh cara aq stdy.

aku nak tekankn kat sini AKU X BENCI FORM6.
cuma aku rasa, aq x layak utk stdy form6 nie.
utk belajar aq bole, tp aq risau ble pkir psl ujian or exam.
klu nk amk STPM t lg la mcm mn an.

byk benda kena hafal n baca. mn nk kena fhm kn lg.
ya ampun Tuhan ko tlg la, aq benda2 menghrp aq bt sambung dip.

korg serius aq ckp, aq ske form6 nie, cuma aq x kuat lg.
sekolah bru bpe ary tp tekanannya mcm esk da nk ke amk STPM seh.

TOLONG la doakn aq berjaya msuk U.
pada aq doa korg tu sgt bermakna. hanya tuhan yg mampu bls jasa korg.
huhu. rasa sgt sedih hati nie.

0 comments: